Dragør i solskin

Nu er der jo ikke noget i vejen med Food Fair i Bella Center. Det var bare lige sådan et dejligt solskinsvejr i København denne søndag formiddag og udsigten til at bruge en hel dag i betonhallerne krævede en overspringshandling. Det blev en tur til Dragør, denne idylliske landsby på Amager hvor foråret havde indfundet sig.

joan tlf.23.feb.2015 042

Er det her man springer ind i 1984 og får sig en amagermad?

Min enfoldighed byder mig, at kæde de fleste indtryk sammen med noget der kan spises, meget irriterende for mine omgivelser. Jeg giver Jer, fra min ellers slikfattige barndom, Amagermad med puddersukker! Et stykke rugbrød og et stykke franskbrød, lagt sammen med smør og puddersukker(altså brun farin). Himmelsk. Tak Mor.joan tlf.23.feb.2015 071 joan tlf.23.feb.2015 068 joan tlf.23.feb.2015 056joan tlf.23.feb.2015 065

Skriv et svar

